fredag 1. februar 2008

STRIKKESTOPP!!

Da har min bedre halvdel beslaglagt strikkepinnene mine*apstinens symptomene kommer sigende*
I følge Helgi er det et tegn på sexsuel under ernæring når damer strikker mye. Dette er vist noe alle islandske menn vet. Skal tro hva folk tenkte for seg selv da vi bodde på Island og jeg alltid strikket??
Så damer da vet dere hva som gjør at vi strikker ti-hi;)

Jeg har da funnet frem broderusken min som skal bli et lite veggbilde til lille søstra mi.
I hodet er jeg ferdig med 2 små vogn/vogge feller. Har ikke fått høre noen islandsk forklaring på hvorfor damer syr/broderer mye.....venter spent.
Jo så blir det nok noen flere rideturer nå som dagene blir lengre og strikkepinnene er beslaglagt.

Så er det bursdag her i dag. Helgi har dag så da blir det litt feiring av hans dag og dagen til ei lita nabojente i helga. Februar er starten på 5 mndr med minst 2 bursdager hver måned i famen vår..trivelig e tider i vente:-)

Hagen har også livnet litt, den gammle damen som eide småbruket vårt har plantet snøklokker og påske/pinseliljer, igjennom årene har disse spredd seg rundt til de utoligste plasser så nå kikker små snøklokker opp både her og der. Det blir noen runder irundt husene for å se og følge med på utvikklingen og om selvplantete løker er i siget.

Skal komme bilde oppdateringer snart!

Ha ei kjempe produktiv og trivelig helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var noen morsomme betraktninger. Jeg strikker da veldig mye, men føler meg ikke underernært på noen måte :) Ha en fin kommende uke!