lørdag 13. september 2008

Gutten og bukken

eller som vi sier her bækkrinn.
I hele sommer har bækkrinn/væren vår gått sammen med hesten våre på beite, og han har passet godt på "flokken" sin;-)

Avogtil på vi bytte beite og da er det greit å ha en erfaren arbeidskar til å hjelpe seg ti-hi.

Tidlig krøkes som god bonde skal bli.
Han er nå bare verdens best vær da, snill som dagen er lang og ingen problemer å leie som dere ser.
Drengur og Von er ikke noen små hester lengre nei, 2år og mangler bare et par cm på å nå mødrene sine. Husbonden leier dem så jeg vart rent arbeidsløs hihi.....fikk vere over kikkador jeg da. Gikk og var klar til å hjelpe viss jr. skulle trenge litt assistanse (noe han seff ikke skulle ha på noen måte:-D)
Fikk lyst til å vise deg "prøvekluten" min. Dette var et prøve prosjekt som jeg stillte meg sterkt tvilende til......men heldigvis gikk det over allforventning! Ei venninne av meg snakka om frysepapir på stoff da jeg nevnte at jeg hadde veldig lyst til å "skrive" Tiril på fellen som jeg skrev om i siste innlegg. Fikk med meg litt frysepapir og det gikk så bra!Det blir mye billigere en å kjøpe trykkblokker med bokstavene som kanskje bare skal brukes en gang.

Ingen kommentarer: