onsdag 31. desember 2008

Slik kan det til nød gjøres...

Fikk bestilling på en stolfell her om dagen og den måtte være fix ferdig første uka i januar. Fellen måtte helst ikke være kvit, skinn lagret mitt er ikke på det største på denne årstiden så jeg grave frem 2 fine brune lammeskinn av dalasau......men skinna var for korte/små til å få brudekant/ullkant irundt:(

Etter ganske mye tenking, oppmåling, gode og mindre gode ideer ble resultatet en nødløsning. Kjøper sa seg enig mot en reduksjon i pris (betaler bare for skinna).


Her ser dere ressultatet...kunne vert værre håper jeg (bildene kunne iallefall vært mye bedre med kamera isteden for mobil)



I følge kjøper skal få fellen fast plass i en gammel gyngestol(skrives det sånn?) Synns jeg har fått så mye som mulig ut av fellene, har bare klippt bort ca 5 cm.

Når jeg får betalt for denne skal jeg hente nye hesten vår!!

Ingen kommentarer: