lørdag 24. januar 2009

Hest, hest og mere hest ;)

Her er da Una fra Toven, den nyeste hesten vår, ikke akkurat de beste bildene men sånn ble de no engang:) Una er 12 år og hun føler seg nok ikke helt godtatt i flokken enda....men det kommer.

Her er Skíma og Raudhetta....flokkens overhoder som skal skos så snart mannen blir bra i skuldra. Alle tre voksen hesten skal skos og settes i lett trening jo før jo heller, klør i hele kroppen etter å komme i gang igjen:)
Drengur og Von venter på å få komme inn! Disse to skal innris neste vår, i vinter har jeg noen små planer om å tømmekjøre og jobbe med dem litt fra bakken. Det letter jobben neste år ganske så mye.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Pene hestene!
Men en TREDJE KLUKKA DA!!! Gærn du eller? Jeg hatet å strikke den kjolen jeg!Stakk og klødde og jeg måtte rekke opp og... Men jeg digger å bruke den da - den er fiiin! Bilde av den 2.du strikket da? Skal vi ikke få se den??

Anonym sa...

Det er godt noen kan kose seg med hest! *grøss* Jeg har av en eller annen grunn aldeles hetta for dem! Ha en deilig uke :-)

Anonym sa...

AWARD!!!!