søndag 7. februar 2010

Velkommen Februar :))

Jiippi!!
Da er årets lengste måned vel overstått, og igrunn var ikke Januar så lang i år. Som oftes er Januar den eneste måneden i året som jeg kunne tenkt meg en tur til sydlige strøk. Men akkurat i år har vi fått en ordentlig knall vinter med snø og mange kuldegrader.
Vi koser oss ute både to og firbeinte! Og februar bruker å vere en svissj ferdig mnd, mange bursdager og kort mnd. Snart er det vinterferie og det har jeg ikke hatt på mange år.
Når det er kaldt ute og tidlig mørkt er det fint å ha noe å henge fingrene i inne, og da tenker jeg ikke på vasking, støvsuging og klesvask altså ;-)
Hello Kitty pulsvarmerene er ferdige og skal pakkes inn og bli bursdags gave i dag.
Mari løperen min er nesten ferdig, mangler bare nedsying av lukkekant...veldig kjedelig arbeid.

Her er kjolen til Turbo Tiril ;-)
Møster fra Rauma babydesign hefte 044
Strikkes i Viking baby ull
Jeg strikker den i str ca 2-2,5 år.
Syns garnet er godt å strikke med, det eneste er at noen steder virker det som om garnet er litt spunnet :-/ har opplevd det et par plasser på de 3 nøstene med mørk lilla.

På heste froneten går innridningen av Von veldig bra, mens Drengur nok blir brukt på annen måte. Han har bevist det vi har hatt mistanke om.....han har for dårlig lynne og er ikke noen hest som vi kan ha, da vi har mye folk i mange aldre her tiltider :-(
Jeg og ei venninne tar ridetimer på Stall Stølan en gang i uka.
Det er alltid noe nytt å lære og det er vel det som gjør livet så spennende!


Ingen kommentarer: