søndag 31. juli 2011

Blogg-tørke muligens..... :)

Her er jeg igjen..........over att år siden siste innlegg hmmmm........
Siden sist har jeg strikket og sydd litt, bilder lengre ned i innlegget.

Skifta jobb her jeg også, nå er jeg Joker dame og trives godt med det :)

Har fremdeles hest som hoved-hobby. To av hoppene mine er hos hingst for tiden, vi krysser fingre for to flotte føll neste sommer. Hingsten vi bruker er 1.premierte: Ljómi fra Sundsberg og han holder til hos Stein Sorknes på Lian gård, Tynest. Flott femgangs hest med utrolig godt gemytt!
Mistet ei av hoppene mine i vinter gjorde jeg også, ho fikk sand kolikk av alt i verden :((
No for tiden er det Von 5 års hoppa mi som får all oppmerksomhet, veldig spennende å jobbe med ung hester.

Noen flere hønser har vi også skaffet oss :) De går mest innafor gjærdet men litt utenfor også (til hundens store glede).

Legger inn noen bilder av håndarbeids produksjonen siden sist.Traktor genser til jr
mønster og stoff fra Stoff og stil.

Slik ser den ut bak.

Ingen kommentarer: