fredag 30. november 2007

Supert med fri dag!





Kjempe godt å ha fredager fri;)




Dagen har til nå vert akkurat slik den skulle bli, har sydd og koset meg og på toppen av det hele kom to bøker dettende ned i postkassen min.


Her er tre av julestømpene, jeg er iallfall fornøyd og det håper jeg de som får dem blir også!
Det er noen år siden symaskinen sist var fremme *skammer seg* men nå kjennes det ut som om sy lysten har slått inn igjen:D








I den ene strømpen skal det være et par votter. Lille Helgi må jo ha Norske votter og for at ingen skal ta dem fra han må det selvfølgelig være en H på vottene.


Vottene er strikket i Pt5......greit og strikke med og vottene ble mjuke men......dem blir liksom så lea-lause og rare og forme*strever* så dette garnet blir nok ikke brukt ofte av meg.

Så kom disse bøkene i dag *hopper opp og ned av iver* nå skal det bli gammeldags jule kurver her i huset. Axel vil nok helt sikkert hjelpe til og faren også kjenner jeg han rett.

Kommer til å bli et ordentlig jule hos oss i år og jeg GLEDER MEG!

Nå skal jeg lage dobbel pepperkake deig og etter det må jeg opp på beite og se til hestene mine.
Så trengte mamma lit data hjelp og et par søskenbarn må kjøres på bussen, etter det er vel dagen blitt kveld tenker jeg.


Ps ! det er kjempe gøy og blogge:D

GOD HELG ALLE SAMMEN!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine jule strømper du har sydd deg. Fine votter også, ha en fin kreativ helg.

frksnupp sa...

Kjempefine votter. Jeg fikk også bokpakke i dag, sjokoladeboka blir en julegave og den andre skal jeg ha SELV! =D ha en god helg og hyggelig adventstid

merete sa...

Her var det også hyggelig å komme på besøk, - takk for besøket i bloggen min :-)
Fine juelstrømper, - det er godt med symaskin til tider.
ha en fin uke du også!