torsdag 15. mai 2008

Hallloooo!

OOjjj nå er det snart en mnd siden jeg blogget sist *skammer seg*. Men vi er fremdeles i live og har det bra.
Lamminga er over og alt gikk fint 14 lam av 7 sauer er vi iallefall kjempe fornøyde med:-)

Eller er ikke dette årstiden for å sitte forrann pc'n, har altfor mye og gjøre ute de få timene man ikke er på jobb. Mai har forsvunnet i en jafs så langt. På jobb har det vert opplæring av nye ansatte og mange ekstravakter.

Så er jeg utvalg til 17 mai kommite må vite (heldigvis ferdig med det for 7 år fremmover nå).
Blir nok ikke bunad for meg i år, passer så dårlig å øseopp mat, rigge bord og stoler osv i bunad syns jeg.

I går i det verste regnværet vi har hatt på mange uker kom 5-årsgruppa fra juniors barnehage for å ri *typisk* men ungene var glade og fornøyde de heldigvis!

Nå fikk jeg akkurat en tlf fra onkel så da må jeg løpe (skal merke noen kalver) men kommer tiulbake med mere og bilder senere i dag.
HELT SIKKERT, JEG LOVER PÅ TRO OG ÆRE;-)

Ingen kommentarer: