onsdag 21. mai 2008

Om to mndr.....

Ja, tenk om bare 2 mndr er vi på vei til Island!!
Vi skal ha base i Borgarnes hos søstra til mannen, der holder største delen av slekta og vennen våre til. Siden jeg var der sist har det nok skjedd ganske mye. Eldste sønnen til mannen har fått en sønn Helgi Jr, skal bli artig og hilse på han. Så kommer det et nytt barnebarn i mai/juni ( det er denne klummpen som skal ha skinnfellen jeg har blogga om tidligere).

Ellers har Borgarnes et kjempe fint basseng med barnebasseng, sklier, bobblebad(nuddpótt) i flere utgaver og gufubad(sauna). Pluss at vi da har et privat bobblebad hjemme på altanen til søstra, vi kommer nok hjem som rosiner alle tre :-D

Rekner med det blir noen dager på Stóra-Kalfalækur, det var der jeg jobbet da jeg ble kjendt med min kjære. På denne gården starter noen av rideturene som Ishestar arrangerer. Det er en slik tur mannen skal våre med og hjelpetil på når jr. og jeg reiser heim.
Neste år håper vi å ha sammlet en gjeng med interessert som vil vere med på en slik ridetur. Blir vi 12 eller flere har vi et veldig gått utgangspunkt til å forhandle med Ishestar viss vi har spesielle ønsker.

Dette blir et bildeløst innlegg men en liten oppdatering er det da alikevell!

Ingen kommentarer: